عوامل متعددی در ایجاد رضایت مشتری نقش دارند، اما به طور خلاصه میتوان گفت که کیفیت محصول یا خدمات، تجربه مشتری (شامل سهولت استفاده و سرعت ارائه خدمات)، خدمات پس از فروش و ارتباط مؤثر با مشتری از مهمترین عوامل هستند. که به لطف خدا در همه ی ضمینه ها تجربه و تعهد لازم را برخوردار هستیم به لطف و یاری خدا.
ما همواره سعی داریم بهترین کیفیت موجود در بازاریعنی جنس اصلی (orginal) را که اکثر تقاضای شما عزیزان هست را با سود منصفانه تقدیم شما عزیزان کنیم.
از روند تایید سفارش تا ارسال سفارش میتوانید با استفاده از کد رهگیری مشاهده کنید به علاوه ما سفارشتان را پیگیری میکنیم و همراهی میکنیم.و با پیامک خدمت شما اطلاع رسانی لحظه ای میکنیم.
هدف نهایی ما سالم رسیدن محصول به دست شما عزیزان هست که تلاشمان را میکنیم به موقع وسریع این اتفاق صورت بگیره و تمامی بسته ها بیمه میشود تا با وجود حادثه ای چون اتش سوزی و...
شرکت های طرف حساب خسارت را پرداخت کامل کنند.
کلی پیام از شما دریافت کردیم که رضایت مند بودین و افتخار میکنیم به این موضوع و اگر مشکلی هم پیش بیاد در حین انجام وظیفه با مشورت و کمک شما دوستان مشکل رو حل میکنیم .که در نهایت خرید خوبی تجربه کنید به یاری خداوند.
ما تاخیر در ارسال نداریم مگر اینکه مشکلی سر زده وجود بیاد اونم با روش های ارسال دیگه جایگزین میشه پس اگه خدا بخواد بسته شما سر تایم به موقع ارسال میشه و مهم تر از اون تخصصی بسته بندی میشه تا توی راه اسیب نبینه.
.
بعد از چند بار خرید و اعتماد و مشاهده کردن کیفیت محصولات و خدمات حتما مشتری همشگی ما خواهید شد.
ارسال در مناطق نزدیک به ما با اعمال کردن کد تخفیف از تخفیف ویژه و قیمت خوبی برخوردار خواهد بود. البته بستگی به موقعیت شما عزیزان داره.