عوامل متعددی در ایجاد رضایت مشتری نقش دارند، اما به طور خلاصه می‌توان گفت که کیفیت محصول یا خدمات، تجربه مشتری (شامل سهولت استفاده و سرعت ارائه خدمات)، خدمات پس از فروش و ارتباط مؤثر با مشتری از مهم‌ترین عوامل هستند. که به لطف خدا در همه ی ضمینه ها تجربه و تعهد لازم را برخوردار هستیم به لطف و یاری خدا.

تعدادی از  رضایت خرید شما عزیزان

​ما همواره سعی داریم بهترین جنس موجود در بازار را که اکثر تقاضای شما عزیزان هست که جنس اورجینال و اصلی هست با سود منطقی تقدیم شما میشود.

۰۱
​​​​​​​قیمت منصفانه

​​از روند تایید سفارش تا ارسال سفارش میتوانید با استفاده از کد رهگیری ارسال مشاهده کنید به علاوه ما خودمان سفارشتان را پیگیری میکنیم و همراهی میکنیم.

۰۲
پاسخگویی و مسعولیت پذیری

هدف نهایی ما سالم رسیدن محصول به دست شما عزیزان هست که تلاشمان را میکنیم به موقع وسریع و سالم این اتفاق صورت گیرد و تمامی بسته ها بیمه میشود تا با وجود حادثه ای چون اتش سوزی و...
​​​​​​​شرکت های طرف حساب خسارت را پرداخت کامل میکنند.

۰۳
تا تحویل بسته رصد میکنیم

کلی پیام از شما دریافت کردیم که رضایت مند بودین و افتخار میکنیم به این موضوع و اگر مشکلی هم پیش بیاد در حین انجام وظیفه با مشورت و کمک شما دوستان مشکل رو حل میکنیم .که در نهایت خرید خوبی تجربه کنید.

۰۴
رضایت شما 

ما تاخیر در ارسال نداریم مگر اینکه مشکلی سر زده وجود بیاد اونم با روش های ارسال دیگه جایگزین میشه پس اگه خدا بخواد بسته شما سر تایم به موقع ارسال میشه و مهم تر از اون تخصصی بسته بندی میشه تا توی راه اسیب نبینه.

۰۵
سرعت در پردازش و ارسال

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش